Kurumsal SEO Nasıl Yapılır?

Kurumsal SEO Nasıl Yapılır?

Kurumsal SEO, küçük ve büyük işletmelerin ürün ve hizmetlerinin hedef kitlelerine Google organik sonuçlarının ilk sayfası üzerinden daha fazla görünürlük ve tıklama kazandırarak dönüşüm elde etmek için yapılan bir çalışmadır.

Kurumsal SEO Hizmeti Nedir?

Kurumsal SEO hizmeti, Büyük ve küçük işletmelerin Google arama sonuçlarında markalarının ve ürünlerinin ilk sayfada gözükerek daha fazla dönüşüm sağlaması için Kurumsal SEO ajansları ve kurumsal SEO danışmanları tarafından 6 ay ile 1 yıl süre uzunluğunda kapsamlı ve planlı bir çalışma hizmetidir.

Kurumsal SEO hizmeti, kurumsal markanın sektörüne yönelik SEO analizi sonrasında hedefleri doğrultusunda SEO yol haritası oluşturularak 6 ay yada 1 yıllık süre doğrultusunda düzenli ve planlanmış bir şekilde SEO uzmanları tarafından işlemler uygulanır.

Kurumsal SEO danışmanlığı markanın Google ve diğer arama motorlarında otoriter olabilmesi ve ürünlerini daha görünür kılmasının yanında sektörle ilgili fırsatları takip etmek ve rakiplerin eksik kaldığı noktalarda SEO uzmanlarının tavsiyeleri ile çalışma yapılması açısından faydalıdır.

Kurumsal SEO Danışmanlığı Neleri Kapsar?

Kurumsal SEO danışmanlığı hizmeti içerisinde markalar SEO ajanslarından bazı beklentileri bulunur bunlar markanın ajans ile zaman içerisinde nasıl ilerleyeceği ve hangi noktalarda hizmet alacağı hakkında bilgi verebilir.

  • Markanın bulunduğu sektöre yönelik SEO analizi
  • Markanın sitesinin SEO durumunun analizi.
  • Markanın rakip sitelerinin tespiti ve analizi.
  • Markanın eksik kaldığı kelimelerin tespiti ve çalışma planlaması.
  • Aylık ve haftalık olarak SEO raporları ve toplantısı
  • Marka için uygun SEO uyumlu içeriklerin planlanması
  • Backlink çalışması ile markanın Google otoritesinin arttırılması
  • Kullanıcı deneyimini artırmak için site hızı düzenlemesi analizi.
  • Rakip analizi ve raporlanması.
  • Sitenin organik anahtar kelime pozisyonunun raporlanması.

Kurumsal SEO Danışmanlığı Faydaları Nelerdir?

Kurumsal SEO Nasıl Yapılır?

Kurumsal SEO çalışması yapabilmek için markanın sektörü hakkında ve markanın hedeflediği ürün veya kategoriler hakkında bilgi sahibi olmak gerekir markadan ve sektörden elde edilen bilgiler doğrultusunda sitenin sayfaları ve içerikleri SEO analizinden elde edilen veriler doğrultusunda kurumsal SEO danışmanı tarafından düzenlenir ve elde edilecek sonuçlar takip edilir.

Kurumsal SEO Teknik Analiz

Kurumsal markaların sitelerinin teknik analizi SEO çalışması için atılacak adımların ileride sorunsuz ve olumlu bir şekilde verim alınabilmesini sağlaması açısından oldukça önemlidir bunun için sitenin kod yapısına ve arama motorları bakımından nasıl tarandığına kapsamlı bir şekilde bakılarak sorunlar raporlanır ve SEO yol haritasına bu sorunlar için uygulanacak işlemler eklenir.

Kurumsal markalar için teknik SEO analizi yaparken sitenin Google arama motoru botları tarafından taranabilir olmasına ve kullanıcılar tarafından ulaşılabilir olmasına dikkat edilir bu analiz için screaming frog, semrush, ahrefs ve Google search console araçlarından faydalanılabilir.

Teknik analiz için kullanılan araçlarla tespit edilen sorunlar çözümleri ile birlikte raporlanarak marka ile paylaşılır ve alınan kararlar doğrultusunda çözüm için uygulamalar başlatılır.

Kapsamlı Anahtar Kelime Araştırması

Markanın sahip olduğu ürünler ve sektörü kurumsal SEO danışmanı için nasıl bir SEO stratejisi oluşturacağını önemli ölçüde belirler bunun için markanın ürün ve sektörüne odaklı olarak anahtar kelime araştırmasını semrush, ahrefs ve Google araçlarından faydalanarak yapılır.

Markanın ürünleri için uygun olan anahtar kelimelerin belirlenmesinin yanında rakiplerinden eksik kaldığı fırsat değeri taşıyan anahtar kelimelerde içerik veya ürün tarafında kullanılabilir buna ek olarak uzun kuyruklu anahtar kelimelerinde ürün ile ilgili açıklama veya blog kısımlarında kullanılması ile daha fazla ziyaretçi siteye gelebilir.

SEO Uyumlu İçerik Stratejisi

Markanın arama sonuçlarında sıralama alabilmesi için kurumsal SEO danışmanı tarafından ürün ve blog sayfalarındaki içeriklerin SEO uyumlu hale getirilmesi veya içeriklerin güçlendirilmesi gerekir buna ek olarak blog sayfası tarafında planlanmış SEO uyumlu içerik stratejisi sitenin farklı kelimelerden farklı ziyaretçiler elde etmesini sağlarken dönüşüm kazandırabilir.

Ürün sayfalarının SEO uyumlu içeriğe sahip olmaları için anahtar kelime araştırması ile elde edilen verilerden ve kullanıcıların arama niyetinden faydalanılır bu sayfalarda kullanılacak dil ve ürü hakkındaki detaylı bilgiler kullanıcıların ürünleri satın almasını sağlayabilir.

Marka bilinirliği ve Backlink Çalışması

Kurumsal markalar için marka bilinirliğine sahip olunması çok önemlidir bunun için backlink çalışması faydalı olabilir ayrıca backlink Google arama sonuçlarında sitenin otoritesini artırmayı sağlarken link alınan önemli sitelerde yeni kullanıcıların siteyi ziyaret etmesine ve markayı tanımasına yardımcı olabilir.

Kurumsal markalar için backlink çalışması yaparken backlink alınacak sitelerin sektör olarak uyumlu olması oldukça önemlidir alakalı sektörlerden link alımları yapılması Google arama sonuçlarını olumlu etkilerken markanın hedef kitlesinden ziyaretçi kazanabilmesi sağlanılır ayrıca sitelerde yayınlanacak içeriği marka hakkında ve ürünleri ile ilgili bilgi vermesi bu içerikle karşılaşan kullanıcıların siteyi ziyaret etmesini sağlayabilir.

Rakip Analizi ve Takibi

Kurumsal markaların sürekli SEO çalışmasını başarılı olarak sürdürebilmeleri için rakiplerini düzenli olarak takip etmesi gerekiyor bunun için markaların anahtar kelime durumları ve sayfa içerikleri hakkında detaylı analiz ve takip yapıldıktan sonra rakibinizden eksik kaldığınız konumlar veya sayfalar belirlenerek buna uygun bir plan hazırlanır.

Kurumsal SEO danışmanı tarafından hazırlanan plan doğrultusunda üretilecek içerikler ve sayfalar markanın diline ve ürünlerine uygun olarak oluşturulmalı bu sayfaların hedefli kullanıcıya olumlu deneyim yaratarak dönüşüm kazanmak olmalıdır.

Kurumsal SEO Fiyatları

Kurumsal SEO çalışması markaların arama sonuçlarındaki pozisyonlarını geliştirerek daha fazla dönüşüm elde edebilmeleri için önemlidir markaların kurumsal SEO çalışması için kurumsal SEO hizmeti faydalı olabilir bu hizmet için kurumsal SEO danışmanlığı veren ajanslar bulunmaktadır ajansların çalışma sistemlerine ve markanın bulunduğu sektöre göre kurumsal SEO fiyatları değişiklik gösterebilir.

İlginizi Çekebilecek Diğer SEO İçerikleri

 

 

error:İçerik Korunmaktadır.